• head_banner_01

Mercatu di Macchine di Riempimentu Automaticu 2022

Mercatu di Macchine di Riempimentu Automaticu 2022

U mercatu di e macchine automatiche di riempimentu hè previstu di ghjunghje à un valore di 6,619,1 milioni di $ US in 2022 è cresce à un CAGR moderatu di 4,6% in u stessu periodu.Per u 2032, u mercatu hè previstu di aumentà à un valore di $ 10,378.0 milioni.Sicondu l'analisi di Future Market Insights, u CAGR storicu era 2.6%.

U mercatu vede una crescita sustanziale in l'usu di macchine di riempimentu automatiche, chì sò i dispositi utilizati per riempie cuntenituri di mantene cumpresi sacchetti, sacchetti, buttigli è scatuli cù forme di produttu solidu, semi-solidu è liquidu.

Hè statu scupertu chì u settore di l'imballaggi hè cresciutu rapidamente durante l'ultimi anni.In u mità di sta espansione, i pruduttori cambianu l'equipaggiu di riempimentu semi-automaticu per un imballaggio più adattabile, chì attrae l'interessu di i clienti chì cercanu l'equipaggiu di punta.U mercatu di e macchine automatiche di riempimentu hè dunque previstu di espansione rapidamente in l'anni successivi.

Biggies chì rivoluziona u mercatu di e macchine di riempimentu automaticu

U mercatu di e macchine di riempimentu hà vistu novi innovazioni cum'è u risultatu di a preferenza per l'equipaggiu di riempimentu automaticu.L'attori di u mercatu di e macchine di riempimentu anu sempre prublemi impurtanti chì anu da esse indirizzati, cumprese una produttività alta è una qualità di prucessu mejorata.Sò impegnati in fusioni è acquisizioni è mettendu strategie in piazza per sustene a crescita di u mercatu di stu pruduttu.

Strategia 1: Strategia Global Expansion

I pruduttori allarganu e so operazioni in i principali mercati asiatichi, chì sò un centru di pussibilità cummerciale per quelli chì travaglianu in l'industria di e macchine di riempimentu.Germania offre tecnulugia di punta è eccellenti opzioni di imballaggio.Per aumentà a so basa di fornitura, cumpagnie di macchine di riempimentu cum'è SIG stanu cunsiderendu a cullaburazione cù i clienti in l'Asia Pacificu.

Strategia 2: Sviluppu è Acquisizione di Macchine di Riempimentu Automatiche Enhanced

I sforzi di i fabricatori di macchine di riempimentu sò stati cuncentrati nantu à l'espansione di a cartera è a differenziazione di i prudutti.Siccomu ci sò parechji pruduttori in competizione per i clienti in u mercatu di e macchine di riempimentu, hè sempre cruciale cuncentrazione à dà li prudutti megliu.I pruduttori mantenenu ancu un ochju nantu à e tendenze chì influenzanu l'industria di l'imballaggio, è ancu u cambiante paisaghju di imballaggio.

Alcuni di i sviluppi recenti sò:

In dicembre 2017, GEA hà lanciatu una macchina di riempimentu asettica chjamata Fillstar CX EVO.Stu sistema multifunzione furnisce à l'industria di e bevande una capacità di cambià facilmente trà e diverse tippi di prudutti, da e bevande asettiche à carbonatate è viceversa.

A macchina di riempimentu è chjusu di Bosch Packaging Technology AFG 5000 hà recentemente ricevutu un "Red Dot Award" di fama internaziunale da u Design Zentrum Nordrhein-Westfalen in a categuria di cuncepimentu di produttu in basa di criterii cum'è a qualità formale, u gradu d'innovazione, l'ergonomia è a durabilità, è funziunalità.

Sacmi Filling SpA hà svelatu a nova linea di riempimentu d'alta velocità Sacmi, chì hà ghjucatu un rolu criticu in u stand di a cumpagnia in China Brew and Beverage, una fiera internaziunale di tecnulugia di trasfurmazioni di birreria è bevande in Asia (Shanghai New International Expo Center, 23 à 26 ottobre). , 2018).A nova gamma di macchine di riempimentu offre una alta produttività, una qualità di prucessu eccezziunale è una flessibilità, è hè stata cunfigurata per un tassu di output finu à 72,000 buttiglie / ora.


Tempu di post: 17-sep-2022