• head_banner_01

Cumu aduprà a macchina di imballaggio di sacchetti di tonnellate?

Cumu aduprà a macchina di imballaggio di sacchetti di tonnellate?

Cumu fà prublemi à sparà?
Dopu chì a macchina di imballaggio di sacchetti di tonnellate hè stallata à l'utilizatore, se l'operatore opera correttamente hè cruciale per a vita di serviziu di l'equipaggiu in u futuru.Per quessa, l'operatore deve aduprà a macchina di imballaggio di sacchetti di tonnellata currettamente in stretta cunfurmità cù u manuale d'utilizatore di a macchina di imballaggio di sacchetti di tonnellate.Inoltre, fate ancu attenzione à i seguenti punti:
1. Dopu a stallazione di l'equipaggiu, riparate l'equipaggiu cù viti di espansione, è cunnette u cordone di alimentazione è a pipeline di gas in modu affidabile.Test drive senza carica, pò esse usatu dopu a correzione.
2. U persunale di mantenimentu di l'equipaggiu deve aghjunghje regularmente l'oliu lubrificante à u riduttore, i cuscinetti è l'altri parti chì deve esse lubricatu.Inspeccione periodicamente l'equipaggiu per fasteners solti.

How to use ton bag packaging machine
3. A pressione di a fonte d'aria deve esse stabile, è u gasu di a fonte d'aria deve esse pulita è secca, è a fonte di l'aria di l'utilizatori deve avè un filtru di nebbia d'oliu per assicurà chì l'aria compressa cuntene nebbia d'oliu per a lubricazione di u cilindru è assicurà. a vita di serviziu di i cumpunenti pneumatici.
4. L'equipaggiu deve esse usatu in casa, è i cumpunenti elettrici, muturi, etc. ùn deve esse splashed with water.I cilindri, i buttoni, i sensori, etc. ùn ponu micca esse aghjuntu artificialmente cù polvera, particelle è altre terra per evità danni di l'equipaggiu.
5. A tensione di u funziunamentu di l'equipaggiu hè 380V è 220V, è l'operatore deve esse furmatu prima di travaglià.

A macchina di imballaggio di sacchetti di tonnellate hè diventata un equipamentu di imballaggio indispensabile per a chimica, a minera, l'alimentazione è a metallurgia, chì riduce in modu efficace l'input di u travagliu di a fabbrica è migliurà l'efficienza di u travagliu.Durante l'usu di a macchina di imballaggio di sacchetti di tonnellate, alcuni difetti cumuni saranu inevitabbilmente.I seguenti presentanu parechji difetti cumuni è e soluzioni per analizà i difetti.
1. PLC ùn hà micca input
Soluzione: se u plug di u cable di dati hè scioltu, rimpiazzà u controller, rimpiazzà u cable di dati.
2. Valvula Solenoid senza signale
Soluzione: Verificate se a testa elettromagnetica hè dannata, se u PLC hà output, è se a linea di cuntrollu hè rotta.
3. Cilindru si ferma di colpu
Soluzione: Verificate se a vàlvula solenoide hè dannata, se u sigillu di u cilindru hè purtatu, è se u PLC hà output.
4. Fenominu fora di tolleranza in u prucessu di imballaggio
Soluzione: Verificate s'ellu a cunnessione di u sensoru hè solta, s'ellu hè disturbatu da a forza esterna, s'ellu ci hè un bloccu di materiale in u silo, è se l'azzione di a valvula hè normale.
5. Accuratezza imballaggio inestabile.
Soluzione: Recalibrate.


Tempu di post: 26-mar-2022