• head_banner_01

Cilindri idraulichi Mercatu 2022 Opportunità di crescita è tendenze di ricerca |Insights di l'affari di precisione

Cilindri idraulichi Mercatu 2022 Opportunità di crescita è tendenze di ricerca |Insights di l'affari di precisione

L'usu crescente di cilindri idraulichi in una varietà di industrii, cumprese a manipulazione di materiali, a custruzione è l'infrastruttura, prumove l'espansione industriale.

A dimensione di u mercatu globale di cilindri idraulichi hè stata valutata à 14 075,0 milioni di USD in 2021 è hè prevista di espansione à un CAGR di 4,3% in u periodu di previsione.Un pezzu di u dispositivu subassembly cunnisciutu cum'è un cilindru idraulicu hè adupratu per trasmette a forza unidirezionale à traversu i sistemi idraulichi.

Havi un circuitu chjusu custituitu da una canna di cilindru, tappi di cilindru, un pistone, bielle di pistone, sigilli è anelli.Inoltre, vanta un rapportu putenza-taglia è potenza-pesu incredibilmente efficaci chì permettenu un cuntrollu di velocità variabile, una prutezzione automatizata da a sovraccarichi è l'aghjustamenti di posizionamentu.

U Mercatu di cilindru idraulicu - Fattori di crescita

Unu di i fatturi principali chì spinghjanu l'espansione di u mercatu hè l'espansione di i settori minieri è di custruzzione.I cilindri idraulichi sò sempre più utilizati in tippi pesanti di machini, cum'è trenchers, backhoes, macchine di posa di asfaltu, seghe da taglio di cemento, è motociclette, cum'è u risultatu di a rapida industrializazione è urbanizazione chì succede, in particulare in e nazioni emergenti.

Un altru mutore significativu chì induce a crescita hè l'espansione di l'industria aerospaziale è di difesa.Questi cilindri sò stati utilizati in l'aviò per cuntrullà l'atterrissimu, i flaps è i freni.Inoltre, sò aduprati in l'inversioni di spinta di l'equipaggiu militare, i caricatori di bombe, i telehandlers, i pallets automatizati è i sistemi di porte di u persunale.

U Mercatu di Cilindru Idraulicu - Segmentazione

Mercatu di Cilindri Idraulichi nantu à a basa di Funzione, u mercatu hè divisu in Doppiu Attu, Attu Singulu.In basa di Design, u mercatu hè categurizatu in Cilindri Saldati, Cilindri Tie-Rod, Cilindri Telescopici, è Cilindri di Tipo Mill.

In basa di Bore Size, u mercatu hè categurizatu in Meno di 50 mm, 51 mm à 100 mm, 101 mm à 150 mm, è Più grande di 151 mm.In basa di l'Applicazione, u mercatu hè segmentatu in Aerospace & Defense, Construction, Material Handling, Mining, Agriculture, Automotive, Oil & Gas, è altri.

U Mercatu di Cilindru Idraulicu - Analisi Regionale

U mercatu di i Stati Uniti hà una quota di mercatu di più di 22% è hè previstu di cresce à un CAGR di più di 5% durante u periodu di previsione.A causa di u gran numaru di cilindri idraulichi chì sò venduti in i Stati Uniti, parechji attori di u mercatu anu introduttu novi dimensioni è disinni cù funzioni extra.

I prudutti chì sò longu, di mantenimentu bassu è senza ruggine in tutta a so vita sò stati introdutti da i fabricatori.I pruduttori di cilindri idraulichi in i Stati Uniti ponenu un enfasi crescente in u sviluppu di u produttu, l'investimenti di facilità è a R&D.


Tempu di post: 17-sep-2022