• head_banner_01

Note nantu à l'usu è u mantenimentu di cilindri idraulichi

Note nantu à l'usu è u mantenimentu di cilindri idraulichi

hjgfujyt

1. A viscosità di l'oliu di travagliu utilizatu in u cilindru idraulicu hè di 29 ~ 74 mm / s.Hè cunsigliatu di utilizà l'oliu idraulicu ISO VG46 resistente à l'usura.A temperatura normale di l'oliu di travagliu hè trà -20 ~ + 80.In u casu di a temperatura ambientale più bassa è a temperatura usata, l'oliu di viscosità bassa pò esse usatu.Per piacè specificà separatamente i requisiti speciali, s'ellu ci hè.
2. A precisione di filtrazione di u sistema necessariu da u cilindru idraulicu hè almenu 100 pim.Ci vole à piglià cura di cuntrullà a contaminazione di l'oliu è di mantene l'oliu pulitu.Verificate regularmente a funzione di l'oliu è utilizate un filtru fine o rimpiazzate cù un novu oliu di travagliu se necessariu.
3. Quandu a stallazione, assicuratevi chì u cunnessu di a testa di pistoni hà a listessa direzzione cum'è quella di a testa di cilindru, anellu d'ochju (o trunnion mediu).Assicuratevi chì a barra di pistone pò muvimenti liscia in a so corsa reciproca per evità interferenze rigide è prutegge da danni innecessarii.
4. Dopu chì u cilindru idraulicu hè stallatu nantu à a macchina principale, verificate s'ellu ci hè una fuga d'oliu in a parte di piping è a manica di guida in a prova di funziunamentu.Lubricate l'anellu di l'ochju è u cuscinettu di u trunnion mediu.
5. In u casu di perdite d'oliu, fate usu di forza idraulica per spustà u pistone à ogni estremità di u cilindru quandu u cilindru idraulicu hà bisognu di disassembly.Evite i batti è caduta inutili durante u disassemblamentu.

6. Prima di disassembly, loosen the valve sollievu è diminuite a pressione à u circuitu idraulicu à cero.Allora tagliate l'alimentazione per piantà l'equipaggiu idraulicu.Plug i porti cù i tappi di plastica quandu i tubi portu sò disconnected.
7. U cilindru idraulicu ùn pò micca esse usatu cum'è l'elettrodu per ground¬ing per evità electrically danning the piston rod.
8. Per prublemi di solitu è ​​troubleshootings, riferite à a tavula seguente in a pagina dopu.
Per piacè cuntattate cù u nostru dipartimentu di vendita o dipartimentu tecnicu sè avete qualchì quistione.


Tempu di Postu: Apr-02-2022